بازدید 3753

دور جدید فعالیت‌های حزبی، مطبوعاتی باهنر

کد خبر: ۷۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۷ 14 November 2009
قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین خبر داد که اکنون به دنبال راه اندازی این تشکل و فرصت مناسب برای عملی کردن این تصمیمات هستیم.

غلامحسن امیری قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با مهر ، با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل جریاناتی که پس از انتخابات اخیر پیش آمد، تشکیل حزب فراگیر جامعه اسلامی مهندسین را به تعویق انداختیم اما در حال حاضر به دنبال راه اندازی این تشکل هستیم.

وی همچنین یکی دیگر از مشکلات در اجرای این تصمیمات را مشکلات مالی جامعه اسلامی مهندسین به دبیر کلی محمد رضا باهنر خواند و گفت: این تشکل در جهت رفع مشکلات مالی نیز تلاش می کند.

به گزارش مهر، هفتم تیر ماه سال 87 در هشتمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین، اکثریت قاطع اعضای این حزب به تشکیل حزب فراگیر رای دادند . چهار ماه بعد در آبان ماه سال گذشته نیز مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در باره اقدامات انجام شده در راستای حزب فراگیر خبر داد که کارگروهی از اعضای ارشد جامعه اسلامی مهندسین و تعدادی از چهره های فرا حزبی تشکیل شده است. باهنر ساختار حزب فراگیر خود را در قالب دو لایه 30 نفره و 300 نفره تعریف کرده و قرار است لایه 30 نفره این حزب متشکل از شخصیت ها و چهره های شاخص نظام و لایه 300 نفره بر اساس توزیع منطقه‌ای و به لحاظ سهمیه‌ بندی صنفی و جنسیتی از اقشار و اصناف و تخصص های مختلف باشد .

روزنامه پیشرفت و عدالت به صاحب امتیازی باهنر نیز قرار بود زمستان 87 منتشر شود که انتشار آن به تعویق افتاده است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی